Baby bootie med lilla innslag

Her kommer det fler av mine baby bootie sko. Disse har jeg strikket i baby merino ull og de ble litt tynnere enn de jeg strikket sist.

Baby booties med lilla innslag

Jeg har vurdert litt om jeg skal lage en oppskrift på disse - synes du det hørtes interessant ut kan du jo legg igjen en liten tilbakemeldig her. Så skal jeg se om jeg kan få laget en oppskrift.

strikka Baby booties med lilla innslag


Skoene passer for en fot på 10-14 cm
Oppskriften finner til salgs du her

Ha fortsatt en fin søndagskveld.


15 kommentarer:

  1. Nydelige babysko igjen! Jeg kunne gjerne tenkt meg ei oppskrift.
    Synes skoene er så fine i fasongen.

    Klem fra Ingunn

    SvarSlett
    Svar
    1. Ja etter inspirasjon fra måneskoene som er og var populære synes jeg de er fine selv og. Det er så mye muligheter med fargevalgene og mønstrene en kan gjøre her :-)

      Slett
  2. Hei :-)
    Kjempefine små sko :-)
    Kunne tenkt me oppskrift på dei :-)

    SvarSlett
  3. Disse var kjempesøte, og kunne gjerne tenkt meg oppskrift:)

    SvarSlett
  4. Hei.Disse var kjempesøte,og kunne godt tenkt meg oppskrift.

    SvarSlett
  5. Hei:) Så utrolig søte disse var, og oppskrift tar man gjerne imot:)

    Ha en fin kveld:)

    SvarSlett
  6. Kunne også tenke meg mønster på dine baby bootie sko. De var bare nydelig.
    Mvh Sissel Kroken
    sis-krok@online.no

    SvarSlett
  7. kunne tenkt meg mønster på dei ja. kjempe fine.

    SvarSlett
  8. Ja til mønster :)

    Elin

    SvarSlett
  9. Jeg vil også mønster ;)

    SvarSlett
  10. Herlig! Du er RÅ med dette :)

    Klem nordfra

    SvarSlett
  11. Utrolig fine sko, så JAAA til oppskrift :)

    SvarSlett
  12. Kjempefine kan godt tenke meg oppskrift

    SvarSlett
    Svar
    1. Tusen takk for det, oppskriftene mine som er til salgs ligger her: http://www.ravelry.com/stores/strikkemaske-designs

      Slett

Drevet av Blogger.